آهنگ قدیمی شهرام صولتی به نام دعا
نوشته شده توسط : faezeh

قدیمی

دانلود آهنگ قدیمی شهرام صولتی به نام دعا

امشب میخوام دعا کنم خدا تورا صدا کنم
گریه کنم داد بزنم
یه دم خدا خدا کنم
تو گریه هام یواش بگم
از غم دوریهاش بگم
میخوام بگم که باختمش
اما چقدر میخواستمش
میخواستمش
امشب میخوام دعا کنم خدا تورا صدا کنم
گریه کنم داد بزنم
یه دم خدا خدا کنم
تو گریه هام یواش بگم
از غم دوریهاش بگم
میخوام بگم که باختمش
اما چقدر میخواستمش
شمع بذارم تو شمدون گل بزارم تو ایوون
سجده کنم زمینو دس به دعا بگیرم
مراد این دلم رو از تو خدا بگیرم
اگه بیا د دوباره شادی واسم میاره
گل میذارم تو دستش
هدیه چشم مستش

اگه بیا د دوباره شادی واسم میاره
گل میذارم تو دستش
هدیه چشم مستش

امشب میخوام دعا کنم خدا تورا صدا کنم
گریه کنم داد بزنم
یه دم خدا خدا کنم
تو گریه هام یواش بگم
از غم دوریهاش بگم
میخوام بگم که باختمش
اما چقدر میخواستمش
شمع بذارم تو شمدون گل بزارم تو ایوون
سجده کنم زمینو دس به دعا بگیرم
مراد این دلم رو از تو خدا بگیرم
اگه بیا د دوباره شادی واسم میاره
گل میذارم تو دستش
هدیه چشم مستش

اگه بیا د دوباره شادی واسم میاره
گل میذارم تو دستش
هدیه چشم مستش
دانلود آهنگ قدیمی شهرام صولتی به نام دعا

 

دانلود آهنگ





:: برچسب‌ها: , بهترین آهنگ های قدیمی , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ شاد مجلسی , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود اهنگ قدیمی مجلسی ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: